środa, 15 marca 2017

Już mnie nie oszukasz




Dzień dobry drodzy czytelnicy! :)

Harlan Coben "Już mnie nie oszukasz".

Na początek może podzielę się z Wami moimi odczuciami na temat książki zaraz po zakończeniu, SZOK! Naprawdę przeżyłam szok, od niedawna zainteresowałam się tego typu gatunkiem powieści i ta książka udowadnia jak jest to dobry gatunek, wróćmy do mojego szoku, a mianowicie cała powieść jest pełna zagadek, ale gdy na końcu te zagadki zostały rozwiązane nie spodziewałam się takiego obrotu sprawy, przez całą książkę snułam własne domysły, które odbiegały od prawdziwego wyjaśnienia. 
Książka wciągająca, czyta się ją z wielkim zaciekawieniem, akcja po akcji, by dowiedzieć się co będzie dalej, jak się sytuacja rozstrzygnie, coś się stanie z bohaterami. 
Harlan Coben napisał dobrą powieść, uważam, że historia zainteresuje niejednego czytelnika. 

Maya główna bohaterka, była wojskowa i silna kobieta próbuje wyjaśnić śmierć swojego męża, który został zastrzelony 4 miesiące po siostrze Mai.
Odwiedza wiele miejsc, spotyka wielu ludzi, niestety sprawa nie jest taka prosta, mąż Mai pochodził z bardzo zamożnej rodziny, która próbowała wmówić Mai, że ma problemy psychiczne.
Historia jest bardzo zagadkowa, nawiązuje do różnych wątków, nawet do śmierci brata Joego zamordowanego męża Mai, która wydarzyła się kilkanaście lat wcześniej. 
Maya cały czas próbowała dowiedzieć się jak to się wszystko stało i na końcu jej się udało, ale to już musicie doczytać sami! :)

Na zakończenie dodam jeszcze raz, że serdecznie polecam, moim skromnym zdaniem książka warta uwagi :)

Na pewno zainteresuje się jeszcze innymi powieściami tego autora.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz