wtorek, 24 października 2017

Super książki w super cenie


Cześć!

Jestem, żyję i mam się całkiem dobrze, na miłe rozpoczęcie chciałabym Wam podrzucić informację o książkowej akcji w biedronce.



Lubię to, praktycznie za każdym razem lecę do sklepu pełna ciekawości i coś zabieram ze sobą do domu. Zazwyczaj są to wersję kieszonkowe, ale w tak super cenie myślę, że nie jest to zbyt duży problem. Cena to mianowicie 9,90zł/szt.

Przeglądając spis książek, które się pojawią trafiłam na kilka, które chętnie bym przeczytała.
Chciałabym Wam polecić te, które ja przeczytałam i bardzo lubię.

1. ,,Rywalki” Kiera Cass

Wśród moich recenzji możecie znaleźć post o tej pozycji, w którym opisałam moje odczucia, lecz w skrócie napiszę, że naprawdę z całego serducha polecam tą książkę. Czytałam ją jednym tchem, robiłam przerwy i po paru minutach wracałam z powrotem pełna ciekawości co wydarzy się dalej.
Historia opowiada o młodej dziewczynie Americe, która dostała się do eliminacji, które polegają na wyborze kandydatki na żonę dla młodego księcia. Dziewczyna pomimo, że pochodzi z niezbyt zamożnej rodziny dostaje ogromną szansę i tak zaczyna mieszkać w pałacu i toczyć rywalizację o serce księcia.
Jeżeli ktoś z Was nie czytał to zachęcam do kupna, dobrze spożytkowane pieniądze 😊

2. Jojo Moyes ,,Dziewczyna, którą kochałeś’’

Jest to moja druga pozycja książki, którą warto kupić. Mam co prawda w oryginalnym rozmiarze, ale to nic, ważne, że książka jest naprawdę dobra!

Nowa powieść autorki bestsellerowych "Zanim się pojawiłeś" i "Kiedy odszedłeś".

"Ten portret to moja ulubiona rzecz w całym domu. Właściwie na całym świecie. Przypomina mi o dziewczynie, którą kiedyś byłam. Która nie martwiła się na okrągło. I która potrafiła się bawić, po prostu… robiła różne rzeczy. O dziewczynie, którą chcę znów być."


Historia jest ciekawa, warta przeczytania, nie jest to kolejna powieść przedstawiająca wątki miłosne. Opowiada o dwóch kobietach, które żyją w różnych czasach, lecz łączy je jedno – obraz. 

Ja dzisiaj zaraz po śniadaniu wybrałam się, by kupić sobie coś nowego. 
Kupiłam dwie książki, pierwsza z nich to Agata Christie ,,Kurtyna". Jestem bardzo ciekawa, przyznam Wam się, że pomimo iż ta pisarka jest tak popularna ja nie miałam okazji przeczytać nawet jednej pozycji jej autorstwa. Ale już w najbliższym czasie to się zmieni i na pewno pojawi się post. 
A drugą książką, którą kupiłam jest ,,Krzyk Icemarku" - Stuart Hill. Jest to fantasy, za którym ja do pewnego czasu nie przepadałam, lecz ostatnio coraz bardziej ciekawi mnie ten gatunek i miałam okazję przeczytać kilka naprawdę wartych uwagi książek. 

Jak tylko przeczytam na pewno pojawi się kilka słów ode mnie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz