piątek, 27 października 2017

Czy tańsza pomadka może być równie dobra?



Czy tańsza pomadka może być równie dobra? Odpowiadam, że tak! :)



W trakcie promocji 55% w rossmanie wybrałam się na zakupy, było to spontaniczne wyjście bez jakiegokolwiek założenia i planu zakupów. W ręce wpadła mi ta pomadka, a kolor poleciła mi Pani pracująca w sklepie. Niestety nie miałam możliwości sprawdzenia koloru za pomocą testera, gdyż takiego nie było. Bałam się, że mogę nie trafić z kolorem, ale na szczęście nie zawiodłam się. 

Jestem bardzo zadowolona. Kolor, który ja posiadam to Neutral Beauty, jest to jasny brąz, ale nie na tyle jasny, by powstał efekt sinych ust. Moim zdaniem jest to kolor trafiony w punkt. Na co dzień, jak i na większe wyjście, myślę, że idealnie pasuje do mocniejszego makijażu. 

Pomadka ma wykończenie matowe, zazwyczaj największym minusem tańszych matowych pomadek jest brzydkie 'zjadanie się'. Ścierają się nierównomiernie, rolują lub powstają grudki, w przypadku tej pomadki tego problemu nie ma, nie trzeba się martwić nawet podczas jedzenia czy picia, trwałość jest dobra. 

Jeśli chodzi o cenę to jest to około 25zł, w zestawie mamy pomadkę i konturówkę. Kredka jest trochę jaśniejsza, ale na ustach w połączeniu tego nie widać, jest mięciutka, bardzo dobrze się rozprowadza. Pomadka szybko zastyga, nie ma uczucia zaschniętej skorupy na ustach, komfortowo się ją nosi. 

Podsumowując: 

  • Bardzo ładny kolor
  • Cena bardzo przystępna
  • Jakość w porównaniu do ceny wysoka
  • Nie powstaje skorupa na ustach
  • "Zjada się" równomiernie, nie powstają grudki, nie roluje się
  • Trwała nawet podczas jedzenia i picia      
Polecam Wam jak najbardziej, warta zakupu :)



3 komentarze:

  1. Nigdy nie byłam zwolenniczką tezy że dobry kosmetyk musi być drogi. Dlatego wielki plus za takie nastawienie i wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu ja wypróbować :) Bardzo lubię matowe pomadki a o tej czytałam już bardzo dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń