piątek, 21 kwietnia 2017

Nieznajomy

  



Dzień dobry wszystkim! ;)

Piątek weekendu początek więc nastrój jak najbardziej mi dopisuje i Wam mam nadzieję, że też :)

Przychodzę do Was dziś z nową pozycją na mojej liście przeczytanych książek, a mianowicie Harlan Coben 'Nieznajomy'.

Historia zaczyna się od Adama Price i jego rodziny, dwóch synów i żony Corinne. 
Pewien nieznajomy, którego Adam spotkał w pubie wyjawia mu, że jego żona miała sekret, że udawała ciąże i doradza mu by to sprawdził. Mąż Corinne po powrocie do domu odkrywa, że owa zagadka okazała się prawdą. Gdy pyta o to żonę ona za jakiś czas znika. 
W dalszej części pojawia się wiele niewyjaśnionych kwestii, Adam próbuje uporać się z taką informacją i jednocześnie zaczyna poszukiwania swojej ukochanej. 
Głównym wątkiem w książce jest działalność Chrisa, która zajmuje się odkrywaniem tajemnic ludzi i szantażem. 
Adam nie jest jedyną osobą, której wyjawiono sekret bliskiej mu osoby. 
Pojawia się również Heidi, Suzanne oraz kilka innych osób. W książce ukazane są również zabójstwa i śledztwo. Niestety historia nie kończy się szczęśliwie. 

Powieść zawiera historię, która zaciekawia czytelnika. Moim zdaniem autor wymyślił dość oryginalną fabułę. Nigdy nie spotkałam się z podobnym motywem. Być może to kwestia przeczytania jeszcze zbyt małej ilości kryminałów, ale jestem jak najbardziej pozytywnie zaskoczona i na TAK. 
Książkę czytałam w każdej wolnej chwili, by móc cały czas odkrywać dalszą część historii. Bardzo mnie zainteresowała. 

Na moim blogu to już drugi post na temat twórczości tego autora, 
'Już mnie nie oszukasz'. 
Podsyłam link: 

http://czaszksiazka.blogspot.com/2017/03/dzien-dobry-drodzy-czytelnicy-harlan.html

Polecam obie pozycje i miłego popołudnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz