piątek, 24 marca 2017

'Kroniki Rozdartego Świata, Asystent Czarodziejki'


'Kroniki Rozdartego Świata, Asystent Czarodziejki' Aleksandra Janusz.

Dzisiaj ode mnie parę zdań na temat powyższej książki.
Jest to powieść z gatunku fantastyki.

Cóż, więc jakie jest moje zdanie?
Ciężko mi to 'ubrać' w słowa, książka jest ciekawa, nie jest nudna i zawiera zwroty akcji, lecz muszę przyznać, że czytało mi się ją trochę ciężko.
Dużo magii, zaklęć, historii związanych z Czarodziejami, trochę miałam problem z układaniem tego w głowie podczas czytania.

Może przejdę do krótkiego streszczenia powieści i opisu wydarzeń.
Historia zaczyna się od przedstawienia głównej postaci, czyli Vincenta Thorpe, magicznego pomocnika Margueritte de Breville. Meg uczy go i szkoli, przez długie lata Thorpe chciał zostać czarodziejem, lecz nie miał aktywnego źródła mocy. Razem wyruszają na walkę z duszosmokiem, Vincent ma zdolności pochłaniania energii.
Poza Vincentem i Meg ukazani są inni bohaterowie, np. Kat, która również kształciła się na czarodziejkę, Amandine narzeczona Vincenta, Belinde Chamomille przyjacióła Margueritt i druga czarodziejka z Arborii.
Pewnego razu Meg i Belinde znikają w Rozpadlinie. Okazało się, że posiadają takie moce i udało im się przenieść na drugą stronę do Bretonii.
Podczas ich nieobecności Kat, Amandine, Vincent oraz Lily, która pojawia się w dalszej części przygotowują się do przejścia na drugą stronę i odnalezienia dwóch czarodziejek.
Po różnych zdarzeniach w końcu im się to udaje. Odwiedzają różne wioski, walczą ze skażeniem.

Książka mimo, że sprawiła mi małe trudności jest przyjemną powieścią przygodową. Porywa czytelnika i każdy może się przez parę chwil poczuć jak w świecie magii :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz