środa, 8 marca 2017

Mały podarunek - Dzień Kobiet

Dzień dobry! 
Dziś wyjątkowy dzień, 8 marca, czyli święto nas kobiet ;) 
Chciałabym życzyć każdej kobietce wszystkiego dobrego w tym naszym dniu!

 A ja przychodzę z małym pomysłem na podarunek. Przedstawię dzisiaj moje wykonanie dwóch zakładek do książek. Pomyślałam, że taki drobiazg mógłby ucieszyć nie jedną dziewczynę czytającą książki, a jeszcze prezent zrobiony własnoręcznie, od serducha, czego chcieć więcej, Panowie do roboty! :) Zamiast kwiatka zakładka albo może być zakładka i kwiatek ;) 

Taka zakładka może być fajnym prezentem również na inne okazje, nie tylko dla Pań. A może nie macie pomysłu na wspólny wieczór z chłopakiem bądź przyjaciółką? Oto i on. Świetna zabawa razem :) Można wykazać się kreatywnością i głową pełną pomysłów. 
Zrobienie tych dwóch zakładek zajęło mi niewiele czasu, a mogłam przyjemnie spędzić czas i się odprężyć. 
Do wykonania wykorzystałam: 
-gwiazdki, niewielki pojemnik 
-blok z kolorowymi kartkami oraz drugi z kartkami technicznymi 
- klej, nożyczki 
Z papieru technicznego wycięłam dwa szablony moich zakładek, a następnie przykleiłam wszystkie dodatki na klej i gotowe! 

 Oto moja propozycja:

Może ktoś nie ma pomysłu na prezent i moja propozycja przypadnie komuś do gustu, Miłego dnia i świętowania! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz